Äntligen

Äntligen tycker jag det är roligt att sy igen. I någon månad nu så har jag haft total noll inspiration och ingen lust att sy minsta lilla kudde ens. Men så äntligen fick jag tummen ... och sydde överdraget till min fula pall. :) Jag har även gjort några hjärtan och annat smått, men de bloggar jag om imorgon istället.

Tyget som överdraget är sytt av fyndade jag på loppis
tidigare i år. I och med att det är halvlinne så skrynklar det ganska lätt, men det är ju lite charmigt.

image400

Ful pall

image399

Mycket finare pall





 


Kommentarer
Postat av: Teija

Like new pall ( in finnish palli ) and blog's new outfit is cute!

Postat av: Lottisen

Vart kanon =O)

2007-03-13 @ 07:41:38
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback