Nattsuddare

Just nu är jag inne i en period då jag inte kan sova...har jag nämt det tidigare? ;) Så istället för att ligga och vrida och vända mig i sängen så surfar jag lite och bestämde mig för att göra min första Flickrmosaic. Här är några av mina favoriter från den senaste tiden.


image403



1. ., 2. Polvisukat, 3. got out the spring tins again, 4. home8, 5. Sherbert Suprise, 6. Frames, Crystals and Buckles, 7. Vintage kitchenware., 8. romantic Living page 2, 9. Essentiellement Romantique, 10. My Bedroon #2, 11. Bedroom - My bed, 12. trash find, 13. scan0012



Kommentarer
Postat av: Teija

Very proud here ;D Lovely, I go to see other ones asap. Now I am leaving to Tampere with sister, no shopping, just to hospital for checking.

Postat av: Nina

You are always my inspiration numero uno, you know that. :) How did Tampere trip go?

2007-03-13 @ 22:23:02
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback