Pysselkväll i nya lägenheten

I tisdags så var det äntligen dax för pysselkväll igen, eller i alla fall för mig. De andra har ju pysslat på medans jag varit upptagen med renoveringen.
Vi samlades i lägenheten så att jag fick skryta och visa upp lite, sedan så pysslade vi järnet. *ler*
Jag fick även fina servetter från Marimekko i min favoritfärg, massor av läppglans och ett superfint hemgjort kort. Tack och bock! :)

Pia och Petra gjorde halsband, Aira virkade med pärlor, Ulrica gjorde kort och själv så började jag göra pärlupphägning till min kökslampa. Fortfarande inte klart då jag är lite dålig på att koncentrera mig och gör många saker samtidigt. Men snart så hoppas jag den är färdig.



106826-393

Fotokollage: privat







Kommentarer
Postat av: Lottisen

åååh ja bara älskar ditt kök, så ljust o härligt!! jag vill oxå...

Postat av: Teija

Your napkins...we had almost that same colour in livingroom curtains in Pusunrinne, but different flowers, do you remember? :) NO WHITE ???? Interesting. And yes, those were scons, in heart-shape.

2007-03-09 @ 12:22:54
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback