Pysslat

I helgen har jag "hemmahelg" och det innebär att jag inte ska gå ut, utan tillbringar den hemma med vänner och familj. Minsann! Så idag var jag och pappa uppe med tuppen och åkte på loppis. Vi hann faktiskt med tre stycken och jag fyndade ingenting. Snopet!

Nu har jag varit och shoppat med Tina, lite Panduropyssel kan ju aldrig vara fel. Köpte en stor Deep edge-ram, så det blir nog morgondagens projekt.

Den senaste veckan har varit fylld av frustration då laddaren till kameran var spårlöst försvunnen. Äntligen hittade jag den i röran igår. Hurra! Så nu kommer det lite bilder på det jag pysslat med under veckan.

Fortfarande tar självklart lägenheten mycket av min tid, det är trots allt ganska mycket att göra och ofta blir det mycket rörigare innan det blir bra. :)

image421


Jag har blivit helt galen i att göra pappersstjärnor. Vet faktiskt inte vad jag ska göra med dem, men de är så roliga att knåpa ihop. Blir du sugen, kika in på
Craft At Home.

image422


I och med att jag fick finbesök av Tina idag ville vi, lägenheten och jag, visa oss från vår bästa sida. Så jag gjorde om min hallpall lite. Ett rosa hjärta piggar alltid upp. :)




Kommentarer
Postat av: Teija

They look still as cute as yesterday :) So loppis was not big hit today,but I am sure next time is better. I have done nothing,just reading. Maybe tomorrow some papercrafting. So thanks for a link :D

Postat av: annis

kan du inte hitta på nåt fint påskpyssel som jag kan göra? ^^
stjärnan var jättefin!! perfekt till julen ju. var det nästa helg du skulle ha inflyttningsfest? eller har jag mixat datumen? jag är lite virrig, har så mycket inplanerat. :)
kram kram

2007-03-25 @ 00:06:21
Postat av: Lottisen

stjärnan va jätte fin o pallen lika så...

2007-03-25 @ 14:05:27
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Stina

Tack, vännen!
Ja, han är snäll min gubbe.

Vad fint du gör. Kram Stina

2007-03-25 @ 22:58:12
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback