Tillbaka igen

Jopp, då är jag tillbaka igen. Härligt! Upptäckte också att webblogg ser lite annorlunda ut och fungerar mycket bättre. Härligt härligt! :)

Nåväl, vad har jag gjort sedan sist? Jo, flytten gick som sagt bra, men efteråt så har det varit sååå mycket att göra. Hade totalt glömt hur stökigt och rörigt det är att bo i kartonger. Känner att tiden inte räcker till, men nu börjar det äntligen se ut som ett hem här. När jag sytt nya överdrag till soffan så kommer det lite bilder från lägenheten. Men tills dess tänkte jag lägga ut några av mina senaste loppisfynd. (Självklart har jag tid att gå på loppisar även om jag är superstressad. hihi)

Just det, golvet som ni kan se på bilderna är nyinlagt i hall och kök. Jag kan verkligen inte vara nöjdare, även om det är laminat. Det både ser ut och känns som furugolv då det är räfflat och inte är sådär halt som laminatgolv kan vara.

Uppdaterat 5/3-07: Golvet är inköpt hos
Byggmax efter ett tips från Anna. Det heter nog Rustic.

106826-381

Foto: privat

Rosa Arabia - fyra koppar men 20 fat och assietter. Det var egentligen dem jag var ute efter då jag märkt att jag inte har några. Superglad, för rosa är ju som sagt min favoritfärg.

106826-382

Foto: privat

Rosa mjölkkanna, DDR, jag köpte även en ljusblå som jag inte har hunnit packa upp ännu. Nu dricker jag inte mjölk, men de blir säkert användbara till saft istället.

106826-383

Foto: privat

Skojig ljusstake som inte har hittat sin plats ännu. Bilden blev lite knasig, den är formad som en ros.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vilket snyggt golv , kan inte förstå att det är laminat.....va heter det el. var är det köpt om jag får va lite nyfiken ?
Gillar din blogg !
Hälsningar Lotta

2007-03-03 @ 19:54:59
Postat av: Teija

lovely stuff again :)

Postat av: Denise

Vilket vackert golv! Jag måste komma och titta... :D
Hoppas du trivs och att det blir mindre stressigt i tillvaron. Man måste ha reflektionstid när man flyttar och rensar ut i hem och huvud..!

2007-03-04 @ 09:16:37
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/
Postat av: Lottisen

aaah pink lady de är du det =O)

2007-03-04 @ 19:18:06
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nina

Lotta: Vad kul att du gillar min blogg, och självklart ska man vara nyfiken! :)
Teija: Thanx! Come on over and lets go shopping!
Denise: Kom och titta!!! Du är alltid välkommen! *ler*
Lottisen: hihi, jag är nog det.

2007-03-05 @ 12:24:51
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback