Utmaning

Jag har blivit utmanad av TiniTott. Älskar utmaningar! De är oftast då man kan få tillfälle att läsa lite personliga saker om oss inrednings och pysselbloggare. :)

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
 

Vet inte om mina saker är så underliga eller egendomliga, men jag kör på ändå.


1. Jag älskar att flytta, för det är så spännande. Men till skillnad från de flesta andra jag känner så flyttar jag oftast till små städer. Jag brukar säga att jag bott i varenda håla ovanför Borlänge. *ler* Jag har även bott i korridor, i minikollektiv två gånger, med pojkvänner och ensam. Vet inte riktigt vad det här påståendet säger om mig, så jag försöker helt enkelt låta bli att analysera vidare i det. ;)

2. Jag känner ofta på mig vad som blir trendigt, både när det gäller inredning och kläder, för jag får en känsla i magen. Det innebär inte att jag alltid gillar det jag ser, utan det är mer känslan vad som blir inne och inte.


3. Vet inte om det här är så underligt men i alla fall, jag blir lätt smågrinig eller jättearg, men det går över på två sekunder. Jag är nästan aldrig långsur.


4. Jag älskar b-filmer. Inte splatter eller sånt, utan amerikanska filmer gjorda för tv. Då bullar jag upp med godis och myser.


5. Jag är totalt neurotisk när det kommer till spisplattor, jag kan kolla dem tio gånger innan jag går hemifrån.


6. Jag är helt galen i New York, trots att jag aldrig varit där och är så flygrädd att jag nog inte skulle klara av att flyga så långt. Men en dag vill jag verkligen resa dit!

Vidare så utmanar jag Denise, Lottisen, MuffyStar, Maya, Teija och Gaspode. Skulle vara så roligt om ni hängde på så att jag får veta lite skumma saker om er också. *ler*

Have fun!



Kommentarer
Postat av: Teija

Thank you, but I have been bizarre already in finnish http://www.roopeliini.vuodatus.net/blog/453937
and I think it is enough :D Your answers were nothing new to me, we have talked about them so many times earlier. I want to N.Y. too :)

Postat av: gaspode

Tack för inbjudan men naaej! Jag passar. Jag är en indipendent-snubbe som föredrar att vara freelance;-)
Ajsing bajsing så tufft det där lät!
//g

2007-03-07 @ 22:57:07
Postat av: TiniTott

Visst är det kul att surfa runt och läsa vad andra skrivit, men det var inte lätt att komma på sex saker =) Häftigt med trendkänslan =)

2007-03-07 @ 23:54:02
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Lottisen

nuu ha ja pickat ihop utmaningen,IGEN =O)

2007-03-08 @ 17:17:25
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

tyvärr så vart de bara 3 st bloggare ja kunde länka till =/

2007-03-08 @ 17:23:19
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nina

Teija: Ofcourse, i compleatly forgot about that, sorry! :)
G: Hallå! Ingen är coolare än snubben som avslöjar skumma saker om sig själv! *fnissar*
TiniTott: Ja, det var absolut inte lätt, men roligt! :)
Lottisen: Härligt! Du hade verkligen prickat rätt på alla dina saker, jag skrattade högt. :)

2007-03-08 @ 23:01:07
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback