Flummdag

Jobbet har inte varit direkt stressigt idag, om jag säger så...jo, under lunchtid, men endast då. Istället har jag flummat runt och slängt tomma kartonger, försökt fixa datorer och annat smått och gott. Mycket skojigare än att sitta fast på min kontorsstol. Egentligen är det ett mysterium att jag hamnade på kontor igen...då jag alltid får kryp i benen efter en kvart, men dagar som denna är ju bara så roliga. :) Enda gången jag stannat över bara för att det var så skojigt. *ler* Underbart med så roligt sällskap på jobbet att man skrattar i bilen på vägen hem.

Ikväll hade jag en lång lista av saker som skulle bli gjorda, men jag är ju inne i en flumm-flow, så det är inte mycket som har blivit gjort.

* Åka till föräldrarna och byta däck på bilen   (Check!!! Pappa är väääldigt duktig på det han.)
* Städa och dammsuga (men jag dammsög faktiskt hos mamma och pappa!!! räcker inte det?)
* Diska (ååååååååååååååååååååååh, så tråkigt det känns nu när jag sitter här)
* Tvätta jeans (wops, måste sätta lite fart)
* Locka håret (japp, med det också)
* Se en film (ska jag ju göra senare såklart)
* Ringa lite kompisar
* Handla mat, kylskåper ekar tomt
* Rensa ut garderoberna
* Gå och lägga mig tidigt så att jag inte är lika övertrött och flamsig imorgon också (lät bra att ha på listan...)

För er som inte har några av ovanstående ambitioner, ta en titt hos mina senaste favoriter.

Creative Tyler  - som ex gör de där roliga Rude Rainbows som syns nedanför.
I hennes blogg hittade jag även en länk till de här roliga skorna.
Sewing Stars gör mig bara så glad.
Kusinvitamin har stickat den snyggaste tröjan på den här sidan om...tja....ozonskiktet.

image437


 

Foto: Creative Tyler








 


Kommentarer
Postat av: Teija

It's good to have fun day at work, would love it. Thanks for links, awesome stuff, would work purrrrrfect to new style-ideas :D Tampere, be ready for this :)

Postat av: Lottisen

Roliga arbetsdagar är toppen =O) kollade in massa roliga tröjor på länken =O)har även vart in till kusin din, men minns inte var man kommenterar*glömsk*

2007-05-16 @ 21:24:07
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: TiniTott

Låter som en härlig arbetsdag =) Och jo jag tycker nog dammsugning gills, vart det nu än är ;)

2007-05-16 @ 22:21:41
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: TiniTott

Hoppas du fått mer gjort på din lista =) Önskar dig en trevlig helg!

2007-05-17 @ 20:35:35
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Nina

Teija: Jepp, here we come! :)
Lottisen: Visst är de snygga! Och måste ju gå och kika vad du skrev till Teija också då. *haha*
TiniTott: Tack! Då behöver jag inte ha så dåligt samvete, har inte dammsugit hemma än nämligen. haha
Trevlig helg till dig med! (fast jag var ju redan förbi på din blogg och skrev det förstås. *ler*)

2007-05-18 @ 11:59:17
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback