Pysselkväll med lilla Anna

Ikväll gjorde jag något som jag saknat sedan jag började jobba, hade pysselkväll. Åhhh, jag vill verkligen ha mer tid för sånt här.
Hur som helst så skulle
Anna och jag göra smycken av krympplast, det såg ju så enkelt ut i Adorn. Säger bara: HA! Eller som Anna skrek: Jag är besviken!!!

Jo så att, vi började helt glatt med att skvallra, dricka cola och rita små söta fåglar. Så länge gick det ju riktigt bra, men när de små skapelserna skulle in i ugnen så blev det kris och kaos. De bucklade sig, kringlade sig och stelnade långt innan vi hunnit få dem ur ugnen och under boken som tydligen skulle platta till dem så att de blev raka och fina. Hmm...misstänker bluff och båg här, för inte är det väl så att vi är korkade? haha

Lägger ut lite bilder i alla fall, för något skoj måste ju ni också få ha. ;) Tänkte prova en gång till ikväll...men jag misstänker att resultatet blir detsamma.



image439

Här är vi superentusiastiska och tycker att det ska bli så spännande att se fågeln krympa.



image440

Mössa!



image441

Molliver beslutade sig för att ge dem vad de tålde.

image442

Lilla Anna innan hon blev besviken. ;)



image443

Fick en eller rättare sagt två små presenter. Världens gulligaste reklampennor? Överstrykningspennor i form av en blomma!





Kommentarer
Postat av: Lottisen

Vänta lite här nu =O) är de där *pekar på bilden* blomman (ovan) en penna?

Postat av: Teija

I have heard about it, but never tried. Sounds difficult :)

2007-05-19 @ 23:30:39
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Denise

Den stora pippin ser lite bucklig ut, men de små ser inte buckliga ut, var de okej?
Vad var det som skulle hända egentligen? Och i vilket syfte? För upphängning eller bokmärken eller applikation på tyg eller what..? *förvirrad*

2007-05-21 @ 09:57:00
URL: http://swedish-chick.livejournal.com
Postat av: jeanette

e de din katt??

2007-05-23 @ 07:17:27
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback