Utmanad

Jajjemän, jag blev utmanad av Tinitott för några dagar sedan och nu tänkte jag försöka mig på att spilla ur mig några sanningar om mig själv.

Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

 7 sanningar om mig

1. Jag är förvirrad, för det mesta. Disträ, obeslutsam och allmänt surrig. Går in i ett rum och glömmer varför jag gick dit, kan aldrig bestämma mig för vart jag ska bo, vet inte vad jag vill göra när jag blir stor och har faktisk inga planer, oftast.

2. Är antingen eller: supersocial eller ensamvarg, ambitiös eller en latmask, superkreativ eller idélös...listan kan göras hur lång som helst.

3. Jag AVSKYR ATT PRATA I TELEFONEN när jag är ledig. Punkt

4.
Min familj och mina vänner är det bästa jag har.

5.
Jag är en periodare, kan lätt äta samma mat i veckor om jag kommer på något nytt och gott. Gör även samma pyssel i perioder, osv... En gång levde jag på våfflor i två veckor.

6.
Kläder är en av mina passioner, två gånger om året går jag igenom mina garderober och ser vad som inte används och då blir det svarta sopsäckar fyllda av dem...som sedan skeppas iväg till Finland.

7. En garderob är tillängnad mina skor, vet inte hur många, gissa hur många jag använder....två par. :)

Jag utmanar ALLA som läst detta inlägg. Så sätt igång att skriva ner några sanningar om dig själv.



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har inte läst det här inlägget... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback