Helgen

Åhhhh vilken lugn helg jag har haft. Härligt härligt! I fredags låg jag i soffan och slappade och såg på film. Ensam! Det kan verkligen behövas ibland. På lördagen var jag hos föräldrarna och sedan på kvällen...jajjemän, filmtajm igen, fast med sällskap och kinamat den här gången. :) Var hemma hos Tina och blev bortskämd, med både roligt sällskap, god mat och en alldeles supervälkommen gåva. Jag fick papper! Ett tag nu så har jag varit sugen på att göra kort eller något papperspyssel, men inte kommit till skott, men det kunde Tina råda bot på då jag fick ett alldeles underbart block med hårt papper med diverse mönster. Så nu är det bara att sätta igång! Tack snälla!



image465


Kommentarer
Postat av: Little darling

l¨ter mysigt :)

Postat av: Lottisen

Då väntar ja me spänning på resultat =O)

2007-10-15 @ 12:40:08
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Teija

Lovely papers

2007-10-15 @ 17:43:14
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback