På resande fot

Anledningen till min otroligt sköna och lugna helg är att jag ska åka till Helsingborg idag. Det är ganska otroligt att jag som är en hemmakatt-delux alltid lyckas hoppa på jobb som innebär en del resande. ;) Nåväl, det blir säkert spännande och hotellet såg supermysigt ut. Önskar bara att vi var fler än...well...en, som skulle åka.
Nu har jag ialla fall lyckats packa och ska till att locka håret. Så snart är jag på väg så vi ses om några dagar!



image466

Önskar jag var på väg till Nekku i Tammerfors...istället. :)


Kommentarer
Postat av: Lottisen

Söt katt.. Ha så trevligt på resan!

Postat av: Teija

Have a nice trip, enjoy the hotel like I did :D Nekku is so cute, I can't believe it is mine :)

2007-10-15 @ 17:42:35
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: jeanette

trevlig resa!

2007-10-16 @ 06:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback