..........................

Ledig imorgon, hurra! Så ikväll passar jag på att städa och blogga lite, inte mycket sådant de senaste veckorna. Jobbet är superhektiskt, värre än vanligt. Men det lugnar nog ner sig så småningom. :)

Skulle ju visa upp mitt favoritfynd jag gjorde i Finland under semestern. Passade även på att fota bysten jag köpte tidigare i år.
Två av mina älsklingar på samma ställe. Har inte riktigt bestämt mig för vart jag ska placera texten ännu. Hade tankar att ställa den i pysselrummet eller kanske sätta upp en hylla ovanför sängen. Men....jag är ju så splittrad så jag har inte bestämt mig ännu. :) Dessutom så är jag knappt i mitt pyssel/sovrum då det är det fulaste rummet i hela lägenheten. Åh, ska nog ta och göra en att-göra-lista snart igen.

Försöker även få tid till att göra klart en väggbonad i ull som jag påbörjade i Tammerfors. Just nu håller jag på att klura ut hur jag ska få till virkad rolig spets...för en virknovis som jag är det inte helt lätt. Pysseldax snart med klubben är ju bara ett måste, det hör ju jag det. :)



image454




Kommentarer
Postat av: jeanette

ha du köpt nya bröst o du vet inte va du ska ställa hyllan? =O
Ja vill se bilder på dina ögon, från när du va i finland =)

2007-09-07 @ 06:40:03
Postat av: Lottisen

Läckert =O)

Postat av: TiniTott

Snyggt! =) Älskar texter.

2007-09-07 @ 10:49:49
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Teija

Well, it was about time to blog a bit! I wanted to see your knitting but no!!! Going a bit nuts here x)

2007-09-07 @ 16:01:49
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Pettran

Kom igen själv.... :P

2007-09-13 @ 07:10:58
URL: http://muffystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback