Long time no see

Förlåt Lotta, Aira, Plättis, Teija och alla andra. Jag har bara inte haft lust och inspiration att blogga. Men....jag upptäckte just att jag blivit utmanad av Pottisen...och då måste jag ju självklart göra ett ryck. :)

So here we go:

Tre namn du går under

* Niin
* Ninusen
* Niisku

Tre saker som skrämmer dig

* Ondska
* Sjukdomar
* Spökhuset

Tre saker du har på dig

* Röd och svart randig t-shirt
* Svarta strumpbyxor
* Jeanskjol

Tre sanningar

* Jag avskyr att städa oftast
* Fast ibland tycker jag det är kul
* Jag är pepsioman

Tre saker jag verkligen vill ha

* Jag vill alltid ha pepsi max
* Familj och barn
* Ett företag i Tammerfors

Tre personer som du utmanar

* Inga
* Inge
* Ingabritta



Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte behöver du säga förlåt inte,ha man ingen lust så ha man inte!de är din blogg du bloggar när du vill!!

2008-04-25 @ 10:42:20
Postat av: Moster

Håller med Lotta, men vi har saknat dig!!!

2008-05-04 @ 10:46:13
Postat av: TiniTott

Kul att se att du ploppade upp igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback