Helgmysdelux



Foto: Scan


Den här helgen går verkligen i slapphetens tecken, fy så härligt!
I gårkväll hade jag sådan tur att jag blev bjuden på middag och hockey hos Lotta och Janne. Där bjöds det på potatisgratäng, revbensspjäll och antagligen världens godaste sallad. I och med att jag har minne som en guldfisk och var superhungrig, så glömde jag helt av planen att ta kort på maten innan vi högg in. Så nu lånade jag en bild från Scan och klickar du här kommer du direkt till deras recept till traditionella revbensspjäll.
Middag, öl, trevlig sällskap och hockey, vi avslutade kvällen med att leka Guitarr hjältar och jag kan garantera att jag inte vann. :) Men jag blir bättre! Nu blir jag bara mer och mer sugen på att köpa ett eget spel, så vi får se hur det går. Av någon anledning så vinner alltid pysselmaterial den fajten i vanliga fall.

Idag har jag tillbringat största delen av dagen med att titta på tv-serier och pyssla med mitt hemliga projekt. När det är klart kommer jag att visa det här. Kan i alla fall avslöja att det är en pysselgrej, såklart!

Nu ska jag rensa lite bland mina favoriter här i bloggen och lägga till lite nyheter. Kika gärna in, du kommer inte att ångra dig, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaaa men visst ska du inskaffa ett sådant,skoj som bara den!De va skoj o ha dig här,de gör vi om =O)

2009-01-26 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback