No darling, i do have a heart






Under min period som icke-bloggare var jag inte helt oaktiv på den kreativa fronten. Lite pyssel blev det minsann.
Ett tag var jag inne på att dekorera trä, i det här fallet trähjärtan från Panduro och små små fyrkanter som jag sågat till
i garaget och limmade på en deep edge panel.
Mina små hjärtan fick flytta hem till två av mina kompisar, men tavlan hänger i sovrummet. Och titta, det är ju faktiskt
text
på den med, jag är nog allt lite besatt. Upptäckte just att jag bloggat om tavlan tidigare....nåja.....den får helt enkelt vara med igen. :)






Kommentarer
Postat av: TiniTott

Snyggt! Hjärtanen är sååå söta =)

Postat av: Lotta

Underbart,GUUUU va du kan!

2009-01-27 @ 17:42:09
Postat av: Teija

I have not seen hearts before, how lovely! That picture is so nice, as I have said already :D

2009-01-27 @ 20:51:53
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback