word obsession

Ni kanske trodde att min ord-mani var över, men där trodde ni fel! I och med att Bloggy givaway håller på hela veckan ut så surfar jag runt där varje dag för att hitta nya saker och titta vad jag hittade idag. En tävling där man kan vinna valfria ord och fonter i vinyl! Kan det bli bättre? Nä, trodde väl inte det. :) Tävling hålls av Nesting Place som också har mycket annat roligt som är väl värt några timmar av din tid. Självklart har jag anmält mig till tävlingen, gör det du med!





Foto: lånat från Nesting Place och Fruitful Vine Creations





Kommentarer
Postat av: Krille

Hej vad kul med inredningsblogg :)



Gillar du bloggdesign? Isåfall kolla in
www.bloggdesign.nu :)



Ha det bra!

2009-01-29 @ 14:36:53
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback